sobota, 2 kwietnia 2016

Czy mogę zostać prefektem ?!

    Już od samego początku naszej działalności byłam nękana tego typu pytaniem. Najczęściej wymigiwałam się pisząc, iż wybiera Opiekun albo ignorowałam ludzi włączając Silence - między innymi po to by odpocząć od pisania tego samego. Teraz postaram się wytłumaczyć co trzeba robić podczas pełnienia tego stanowiska, a także jakie są wymagania.
Dobrze, zacznijmy od tego: Kim jest prefekt ?

Prefekt (ang. prefect) — tytuł, którym obdarza się ucznia, który swoimi wynikami w nauce oraz zachowaniem zasłużył na miano „starosty domu”, do którego przynależy – to prefekci. Wraz z dyrekcją ustalają ważne dla Hogwartu sprawy. /Wiki.
W naszym plemieniu będzie wybrany jeden prefekt z domu, a następnie z tej czwórki wyłowimy Prefekta Naczelnego.  Cóż, nie przedłużając, Co trzeba zrobić? 

Po pierwsze cenie sobie poziom rozmów, więc ktoś kto piszę "hciałbym" może już na początku zapomnieć. Kolejną kwestią wartą zwrócenia uwagi, jest fakt, iż prefektem może zostać osoba udzielająca się na chacie, rozmowna oraz przybywająca na lekcje zawsze gdy może. Więc tutaj przekreślam wszystkie "szare myszki". Prefekt ponadto musi być dość kreatywny, to jego będę czasem pytać o ważne rzeczy i to z nim będę się konsultować. Cóż, jest to ogólny zarys wymagań, a wszyscy wiedzą, że prefekta wybiera Opiekun z moją małą pomocą.

Ps. Jeśli ktoś będzie mnie napastował pisząc "HCE BYĆ PREFEKTEM!" - Uroczyście oświadczam, iż zadbam by nim nie został, a także odejmę punkty w przypadku natarczywego spamu. 



Tak, odwaliło mi totalnie i ledwo co dobieram słowa.

2 komentarze:

  1. TAK!
    Miraculusy rządzo światem!
    Jestem jak najbardziej ZA XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwariowaałaaam!
      Na punkcie gifów z Adrienem :(

      Usuń

Obserwatorzy